Bg En

виж Количката е празна

Общи условия за ползване

ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА

 

  • Клиентът е длъжен да посочи валиден телефон, Email адрес и адрес за доставка. 
  • Клиентът има право да върне или откаже продукта при получаването и, като поеме разходите по доставката и обратното изпращане към търговеца, освен в случаите когато доставената стока на отговаря или несъответства с поръчаната от онлайн платформата.
  • Клиентът има право да върне стоката в 14 дневен срок, в съответствие със Закона за защита на потребителите.
  • Клиентът има правото да прегледа и тества всяка една пратка, ако същата може да бъде тествана в присъствието на куриерски служител.
  • Клиентът е задължен да приеме направената от него онлайн поръчка от куриер или да я вземе от съответния офис на Еконт в срок от 7 дни.
  • Клиентът НЯМА право да подава поръчки с фалшиви и неверни данни с цел злоупотреба.

 

ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ

 

Личните данни, които premiumcases.bg получава, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. Premiumcases.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, абонирани за информационния ни бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време. Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни на premiumcases.bg заедно с прилежащите към него данни по всяко време при желание от страна на потребителя.

 

ПОРЪЧКА

 

Поръчките се приемат от сайта 24 часа в денонощието, вкл. в почивните дни и в дните на официалните празници. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане. След финализирането на поръчката на посочения от Вас телефон ще получите потвърждение със същата информация. За всеки етап от обработването на поръчката (потвърждаване на наличност, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани от оператор по е-майл или телефон.

 

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

 

Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са крайни и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчката се добавя и цена за доставка. За повече информация и цени на куриерски услуги прочетете ЧЗВ.

 

ПРАВИЛА ПРИ ПОРЪЧКА

 

Клиентът е задължен да посочи валидни данни за получаване на поръчката. При сгрешени такива, пренасочването на пратката ще бъде за негова сметка.

Всяка една пратка се изпраща с опции „Преглед и тест“  както и  застраховка .

  • При установяването на повреда на получената пратка  в офис на Еконт или в присъствието на куриер – тя ще бъде заменена безплатно за клиента;
  • При взимане на стоката и установяване на повреда извън офис на Еконт / без присъствие на куриер, Premiumcases си запазва правото да откаже възстановяване на поръчката, както и всякакви разходи по нея;

 

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някои от следните причини:

  • Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок и ще ви уведомим за срока, в който ще можем да Ви доставим поръчаната стока.
  • Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка;
  • Липса на телефон за контакт с потребителя;
  • Липса на e-mail за контакт с потребителя;
  • На посочения адрес не е имало лице, което да приеме доставката;
  • При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи допълнителни разноски по последващо изпращане на пратката ще бъдат за Ваша сметка.